صرف نظر و مشاهده محتوا

خوش آمدید!

این تالار گفتگو در خصوص محصولات و خدمات تسهیل گستر و نرم افزار سازمان یار ( قدرت گرفته از Odoo ERP ) ایجاد شده است.

سوال بپرسید و به بحث و گفتگو بپردازید، مطالب و ایده های خود را به اشتراک بگذارید، پروفایل حرفه ای خود را ایجاد کنید، به دغدغه های مطرح شده در کیفی ترین شکل ممکن پاسخ دهید و شبکه ارتباطی خود را گسترش دهید.

برای اینکه بتوانید با جامعه تعامل داشته باشید، ابتدا لازم است ثبت نام کنید.
این سؤال پرچم‌دار شده است
1 پاسخ
4 بازدید

در نسخه ۱۶، تایید یک گزارش هزینه (Expense Sheet) همیشه منجر به ایجاد یک سند حسابداری می‌شد. اما در نسخه ۱۸، وقتی پرداخت توسط «شرکت» انتخاب شود، به تعداد سطرهای هزینه، سند حسابداری جداگانه ایجاد می‌شود. علت این تغییر سیاست و تفاوت بین نسخه ۱۶ و ۱۸ چیست؟

تصویر پروفایل
صرف نظر
مؤلف

در اودوو 18 در بخش هزینه ها وقتی یک هزینه جدیدی را ایجاد می کنیم مطابق عکس پیوستی در قسمت پرداخت کننده اگر شرکت را انتخاب نماییم.

فیلدی تحت عنوان تامین کننده برای ما قابل نمایش است . علت این تغییر در اودوو 18 به این سبب می باشد که هر هزینه سند مستقل خود را داشته باشد .





این امر به علت این که وقتی پرداخت کننده را کارمند انتخاب میکنیم ما با یک نفر سر و کار داریم پس نیازی نیست سند های جداگانه برای این کار داشته باشیم و علت ادغام این نوع اسناد طبیعی است ولی در انتخاب پرداخت کننده به عنوان شرکت ممکن از تامین کننده های متفاوتی ثبت هزینه شود.


به عنوان مثال کارمند ممکن است طی یک ماموریت کاری هزینه هتل و ترمینال و ناهار داشته باشد که تامین کننده هر کدام متفاوت می باشد و این موارد جزو طرف همکار سند حسابداری در نظر گرفته می شوند.




تصویر پروفایل
صرف نظر

پاسخ شما

سعی کنید یک پاسخ اساسی ارائه کنید. اگر می‌خواهید در مورد سؤال یا پاسخ نظر دهید، کافیست از ابزار نظردهی استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که همیشه می‌توانید پاسخ‌های خود را اصلاح کنید - نیازی نیست یک سؤال را دوبار پاسخ دهید. همچنین رأی دادن را فراموش نکنید - این کار کمک می‌کند بهترین سؤال و جواب‌ها را انتخاب کنیم!

پست‌های مرتبط پاسخ‌ها بازدید فعالیت
1
آبان 25
138
1
بهمن 25
315
1
دی 24
451
تماس با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره یا دمو