صرف نظر و مشاهده محتوا

نرم افزار مدیریت پروژه

پروژه‌های در هم ریخته؟ در سازمان‌یار حتی اسمش را هم نشنیده‌ایم!

با نرم‌افزار مدیریت پروژه سازمان‌یار، پروژه‌ها، وظایف و افراد دخیل در هر کدام را سازماندهی کنید، دید کاملی از پروژه‌های خود داشته باشید و بهره‌وری تیم خود را به شکلی بی‌سابقه افزایش دهید! به کمک سازمان‌یار، پروژه‌های خود را با امکاناتی متناسب با نیازهای ایرانی مدیریت کنید و به موفقیت نزدیک‌تر شوید.

هر نیاز، یک نمای متفاوت

با سازمان‌یار، به هر آنچه که در پروژه‌های خود نیاز دارید، از زاویه‌ای متفاوت نگاه کنید. از نمای لیست برای جزئیات دقیق، نمای گانت برای برنامه‌ریزی زمانی و نمای تقویم برای مدیریت تاریخ‌ها استفاده کنید. هر نمایی که انتخاب کنید، کنترل کامل در دستان شماست!

قدرت یادداشت‌های چسبان را دست کم نگیرید! در نمای کانبان، وظایف خود را بر اساس مراحل مختلف سازماندهی کنید. تنها با کشیدن و رها کردن، مانند جابه‌جایی یادداشت‌های چسبان، گردش کاری خود را مرتب و منظم نگه دارید.

با نمای گانت یک جدول زمانی کامل در اختیار دارید که در آن می‌توانید تصویری کلی از وظایف، وابستگی‌ها و تاریخ‌های برنامه‌ریزی‌شده داشته باشید و برنامه‌ریزی کنید.

با نمای لیست تمام داده‌های مورد نیاز را یکجا مشاهده کنید و بر روی آن‌ها عملیات گروهی انجام دهید: ساده، کاربردی و قدرتمند!

از داشبوردهای جامع و کامل لذت ببرید.

با داشبوردهای تعاملی و قدرتمند سازمان‌یار، تمام اطلاعات مهم پروژه‌های خود را در یک نگاه ببینید. پیشرفت وظایف، تاریخ‌های کلیدی، و عملکرد تیم را در لحظه پیگیری کنید و تصمیم‌گیری‌های دقیق‌تر و سریع‌تر انجام دهید. همه‌چیز به شکلی ساده، شفاف و یکپارچه در اختیار شماست!

همکاری را تقویت کنید و بهره‌وری را افزایش دهید

مشتریان خود را در پروژه‌ها مشارکت دهید. تعیین کنید که هر ذینفع چه بخش‌هایی را مشاهده یا ویرایش کند و تمام ارتباطات را در یک رابط کاربری ساده مدیریت کنید.

زمان طلاست

زمان‌بندی و فاکتوردهی را مدیریت کنید. بر اساس زمانی که برای وظایف صرف شده است، از مشتریان هزینه دریافت کنید یا با تعریف مراحل، هزینه‌های پروژه‌های بزرگ‌تر را به‌صورت مرحله‌ای محاسبه کنید.

همیشه از وضعیت پروژه خود آگاه باشید

به‌روزرسانی‌های پروژه به‌صورت لحظه‌ای تولید شده و نمای کاملی از سودآوری، نقاط عطف، منابع و وظایف در اختیار شما قرار می‌دهد.

این ویژگی‌های برجسته، مدیریت پروژه را بی‌نقص می‌کنند:

برنامه‌ریزی
درک کاملی از زمان‌بندی خود داشته باشید و زمان صرف شده کارکنان را اندازه‌گیری کنید.
مراحل
نقاط مهم پیشرفت برای دستیابی به موفقیت پروژه را رهگیری کنید.
رهگیری هزینه‌ها و درآمدها
با بودجه، ساعات کارکرد، خریدها و فروش‌ها یکپارچه باشید.
مدیریت وظایف
هر پروژه را به وظایف، زیرظایف و وظیفه‌های تکرار شوند تقسیم کنید و وابستگی بین آن‌ها را مدیریت کنید.
مدیریت اسناد
هر پروژه فضای کار اختصاصی خود را برای مدیریت اسناد دارد.
گزارش‌گیری
با استفاده از داشبوردهای پیش‌ساخته یا داشبوردهای ساخته شده با موتور گزارش‌دهی پیشرفته، هر گزارشی که می‌خواهید را تولید کنید.

یکپارچگی کامل برای بهره‌وری بیشتر

ساعات کارکرد
ردیابی زمان صرف شده روی وظایف
خدمات در محل
مدیریت خدماتی که در محل ارائه می‌کنید
حسابداری
مدیریت فاکتورها و حساب‌های پروژه
اسناد
فایل به اشتراک بگذارید و در وظیفه ذخیره کنید
فروش
ایجاد پروژه یا وظیفه خودکار با تعریف قوانین
برنامه‌ریزی
مدیریت و برنامه‌ریزی تخصیص منابع پروژه‌ها
هزینه‌ها
رهگیری و فاکتور هزینه‌ پروژه به صورت گروهی
سامانه پشتیبانی
تبدیل وظیفه به تیکت یا برعکس

تست یا دموی تخصصی رایگان؟

قدرت نرم‌افزار مدیریت پروژه را خودتان به رایگان تست کنید، یا دموی ‌اختصاصی درخواست کنید و از کارشناسان ما راهنمایی بگیرید.

جزئیات امکانات و ویژگی‌های نرم‌افزار مدیریت پروژه سازمان‌یار

رابط کاربری شهودی
پروژه‌های خود را در محیطی کاربرپسند و متناسب با مدیریت پروژه‌های مدرن مدیریت کنید.
ابزارهای مدیریت پروژه
هر پروژه را با استفاده از مراحل، فیلدهای سفارشی، برچسب‌ها، اولویت‌بندی و کدهای رنگی مطابق با نیازهای خود تنظیم کنید.
فیلدهای سفارشی
وظایف خود را با افزودن فیلدهای جدید و اطلاعات اضافی شخصی‌سازی کنید.
مدیریت چند پروژه
همزمان روی یک یا چند پروژه کار کنید و تحلیل‌ها و جستجوهای چند پروژه‌ای انجام دهید.
عملیات خودکار
اقدامات خودکار، مانند ایجاد یا به‌روزرسانی رکوردها، تخصیص وظایف، ارسال ایمیل یا پیامک، و برنامه‌ریزی فعالیت‌ها را تعریف کنید.
برنامه موبایل
پروژه‌ها و وظایف خود را به‌راحتی در حال حرکت دنبال کنید و همیشه متصل بمانید.
نمای صفحه بزرگ
نمای این نرم‌افزار برای صفحه‌نمایش‌های بزرگ‌تر نیز بهینه‌سازی شده و کادر گفتگو در نوار کناری قابل اسکرول است.
نمای تقویم
از نمای تقویم برای نظارت بر سررسیدهای پروژه استفاده کنید. به‌سادگی با کشیدن و رها کردن وظایف در تقویم، برنامه زمانی را تنظیم کنید.
نمای کانبان
تمام پروژه‌های خود را با یک داشبورد بصری مشاهده کنید. وظایف را بین مراحل مختلف جابه‌جا کنید. با نوار پیشرفت وضعیت هر وظیفه را مشاهده کنید. وظایف را بر اساس مراحل، افراد مسئول، مهلت‌ها، کلمات کلیدی و غیره فیلتر و گروه‌بندی کنید.
نمای گانت
وظایف را بر اساس یک جدول زمانی مدیریت کنید و سررسیدها، پیشرفت و وابستگی‌های وظایف را پیگیری کنید. پروژه‌ها و منابع را به‌راحتی پیش‌بینی کنید و تعطیلات کارکنان را در نظر بگیرید. ساعت‌های برنامه‌ریزی‌شده و واقعی را مقایسه کنید. منابع را تخصیص داده و برای به‌روزرسانی وظایف از قابلیت کشیدن و رها کردن استفاده کنید.
نمای لیست
وظایف خود را با استفاده از نمای لیست گروه‌بندی، فیلتر و تحلیل کنید. چندین پروژه را انتخاب کرده و فیلدها را به‌صورت دسته‌ای ویرایش کنید یا اقداماتی مانند اکسپورت، بایگانی، حذف، اشتراک‌گذاری، ارسال ایمیل و پیامک را انجام دهید. وظایف را به یک صفحه‌گسترده اکسپورت کنید یا از آن ایمپورت کنید و داده‌های خود را تحلیل کنید.
چند کاناله
وظایف خود را به‌صورت دستی ایجاد کنید یا فرآیند را با استفاده از ایمیل‌های مشخص، فرم‌های وب یا ایمپورت دسته‌ای خودکار کنید.
تخصیص وظایف
مسئول هر وظیفه را انتخاب کرده و دنبال‌کنندگانی را اضافه کنید که از هرگونه تغییرات در وظیفه مطلع شوند.
ویرایشگر متنی غنی (Rich)
در توضیحات وظایف عناوین، لینک‌ها، رسانه‌ها و لیست کارهای قابل انجام را اضافه کنید. به‌طور مجازی همکاری کنید و بهره‌وری خود را افزایش دهید
زیروظیفه‌ها
زیروظایف چندسطحی ایجاد کنید تا کار ساختار بیشتری پیدا کند. از کارت کانبان هر وظیفه، زیروظایف آن را مشاهده کنید.
وظایف تکرارشونده
گردش‌کار خود را با ایجاد وظایف روزانه، هفتگی یا ماهانه تکرارشونده ساده کنید. با برنامه‌ریزی وظایف تکرارشونده، بلافاصله پس از اتمام یک وظیفه، وظیفه جدید ایجاد می‌شود.
وابستگی‌ها
وابستگی‌هایی بین وظایف تنظیم کنید تا ساختار و نظم بهتری به کار شما داده شود. در صورت بروز مغایرت، وظایف به‌طور خودکار مجدداً برنامه‌ریزی می‌شوند.
مراحل (Milestone)
از مراحل برای پیگیری پیشرفت‌های اصلی که باید برای دستیابی به موفقیت محقق شوند، استفاده کنید.
عملیات دسته‌ای
با استفاده از نمای لیست، فقط با یک کلیک بر روی چند وظیفه عملیات انجام دهید.
‌تبدیل وظیفه به تیکت
هر وظیفه را با چند کلیک به یک تیکت پشتیبانی تبدیل کنید (و برعکس).
بایگانی وظایف
وظایف تکمیل‌شده را بایگانی کرده و تنها وظایفی را که هنوز نیاز به انجام دارند، مشاهده کنید.
نمای وظایف من
وظایف در حال انجام خود را در پروژه‌های مختلف در یک نمای واحد پیگیری کنید. می‌توانید وظایف خصوصی ایجاد کرده و حتی یک داشبورد مراحل شخصی و خصوصی برای سازماندهی بهتر داشته باشید.
متن میانبر
هنگام ایجاد یک وظیفه جدید از نمای کانبان، آن را بلافاصله با استفاده از میانبرهای متنی تنظیم کنید: برچسب‌ها را تنظیم کنید، کاربران را تخصیص دهید، ساعت‌ها را تخصیص دهید و آن را به اولویت بالا تغییر دهید؛ بدون نیاز به باز کردن نمای فرم.
کادر گفتگو
تمام فعالیت‌ها را در یک گزارش فعالیت متمرکز کنید: تماس‌ها، ایمیل‌ها، جلسات، یادآورها و یادداشت‌های کاری همه در داخل وظیفه پیگیری می‌شوند. همکاران را تگ کنید، با مشتریان پیام دهید، فایل‌های رسانه‌ای و واکنش‌ها را اضافه کنید.
یکپارچگی ایمیل
با مشتریان خود از طریق ایمیل ارتباط برقرار کنید. تمامی پیام‌ها به‌طور خودکار به وظیفه پیوست می‌شوند تا دید کاملی از روند کار داشته باشید.
قالب‌های ایمیل و پیامک
برای ارسال پیام‌های خودکار در مراحل مختلف از قالب‌های تعریف شده استفاده کنید: تأییدها، نظرسنجی‌های رضایت مشتری، اعلان‌ها و موارد دیگر.
رضایت مشتری
با استفاده از نظرسنجی امتیاز رضایت مشتری، بازخورد دریافت کنید. امتیاز کلی را بر اساس پروژه‌ها تحلیل کرده و فرآیندهای خود را بهبود دهید.
سطوح دسترسی
پروژه خود را با کاربران داخلی و خارجی به اشتراک بگذارید و به آن‌ها دسترسی مشاهده یا ویرایش بدهید. همکاران را از فهرست دنبال‌کنندگان اضافه و حذف کنید تا همه در جریان باشند.
VoIP
مستقیماً از رابط کاربری نرم‌افزار، تماس‌های تلفنی برقرار کنید.
هشدارهای سفارشی
با یک کلیک وظایف را دنبال کرده و هشدارهایی بر اساس فعالیت‌های مرتبط دریافت کنید.
چت با کاربران
می‌توانید از داخل هر وظیفه با دیگر کاربران چت کنید و پاسخ سؤالات خود را به صورت فوری دریافت کنید. چندین کاربر را به یک مکالمه اضافه کنید و گروه چت ایجاد کنید.
همکاری در زمان واقعی
با چندین همکار همزمان روی یک وظیفه همکاری کنید و تغییرات را در همان لحظه مشاهده کنید. همه این کارها با استفاده از ویرایشگر HTML بومی اودوو انجام می‌شوند.
پورتال مشتری
کاربران پورتال (مانند مشتریان و تأمین‌کنندگان و هر مخاطبی که شما انتخاب می‌کنید) می‌توانند به وظایف دسترسی داشته و درباره آن‌ها ارتباط برقرار کنند، همه این‌ها در یک مکان واحد انجام می‌شود.
صدور صورت‌حساب
از سیاست‌های مختلف برای صدور صورت‌حساب به مشتریان خود استفاده کنید: قیمت ثابت، مراحل، یا زمان و مواد. به‌طور خودکار زمان صرف‌شده بر روی وظایف را فاکتور کنید.
سیاست فاکتوردهی
مشخص کنید که ساعات کارکرد چه زمانی باید فاکتور شود: هیچ‌گاه (برای پروژه‌های داخلی یا با قیمت ثابت)، هنگام ایجاد یا در زمان تأیید.
ایجاد پروژه از سفارش فروش
به‌راحتی یک پروژه یا وظیفه از یک سفارش فروش ایجاد کنید و فرآیندهای بین تیمی را ساده‌تر کنید.
ایجاد سفارش فروش از پروژه
به‌طور مستقیم یک سفارش فروش از پروژه‌ها یا وظایف ایجاد کنید و فرآیند صورت‌حساب را روان‌تر کنید.
به‌روزرسانی‌های پروژه
گزارش وضعیت پروژه را تنها با چند کلیک تولید کنید و یک نمای کلی از سودآوری پروژه‌تان دریافت کنید.
مدیریت بودجه
درآمدها و هزینه‌های پیش‌بینی‌شده و واقعی پروژه را مقایسه کنید.
تحلیل وظایف
آمار مربوط به وظایف خود را دریافت کرده و عملکرد پروژه‌ها را تحلیل کنید.
چارت برنداون (Burndown)
اطمینان حاصل کنید که پروژه شما در مسیر صحیح قرار دارد و پیشرفت پروژه را بررسی کنید.
ردیابی زمان
ساعات مورد انتظار و واقعی را پیگیری کنید و بار کاری آینده را پیش‌بینی کنید.
نمای نمودار
برای تحلیل پیشرفت وظایف خود، بر اساس مرحله، مسئول، برچسب، پروژه و... نمودار دریافت کنید.
نمای پیوت
از جدول پیوت برای تحلیل آماری عمیق‌تر عملکرد پروژه‌های خود استفاده کنید.
داشبورد
از داشبوردهای از پیش تعریف‌شده استفاده کنید یا داشبوردهای خود را با موتور گزارش‌گیری پیشرفته بسازید. فیلترها را با تیم به اشتراک بگذارید.

ما به شما اطمینان می‌دهیم که این نرم‌افزار بهترین انتخاب برای شماست. برای تجربه رایگان یا دریافت مشاوره تخصصی، همین حالا اقدام کنید.

رایگان شروع کنید درخواست مشاوره یا دمو رایگان
یا می‌توانید تماس بگیرید
041 - 51288000 | 021 - 91012569
تماس با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره یا دمو