صرف نظر و مشاهده محتوا

مدیریت ارتباط با مشتریان

مدیریت ارتباط با مشتری، رویکردی فراگیر برای ایجاد، حفظ و توسعه روابط با مشتریان است.

برای اینکه بتوانید با جامعه تعامل داشته باشید، ابتدا لازم است ثبت نام کنید.
این سؤال پرچم‌دار شده است
1 پاسخ
542 بازدید

سلام

چگونه می توانم سطوح دسترسی را در ماژول CRM تنظیم کنم؟

تصویر پروفایل
صرف نظر
بهترین پاسخ

با سلام

سطوح دسترسی برای ماژول CRM، براساس سطوح دسترسی مشخص شده برای ماژول فروش است. اگر از طریق تنظیمات عمومی> کاربران و شرکتها> کاربران> تب سطوح دسترسی، در فیلد فروش گزینه "کاربر: همه اسناد" را انتخاب کنید، کاربر می تواند در ماژول CRM، به منوی "فروش" و "سرنخ ها" دسترسی داشته باشد و فروشنده می تواند تمام سرنخ ها، یعنی سرنخ های ایجاد شده توسط همه را مشاهده نماید.


برعکس، اگر بر اساس "کاربر: فقط اسناد شخصی" انتخاب کنید، کاربر می تواند به منوی "فروش" و "سرنخ ها" دسترسی داشته باشد و فروشنده مربوطه فقط می تواند سرنخ های ایجاد شده توسط وی را مشاهده کند. برای کاربرانی که سطوح دسترسی بر اساس "مدیر" انتخاب شود، در ماژول CRM نیز دسترسی به مدیریت خواهند داشت.

منابع آموزشی مرتبط با این دسته بندی:
 
تصویر پروفایل
صرف نظر

پاسخ شما

سعی کنید یک پاسخ اساسی ارائه کنید. اگر می‌خواهید در مورد سؤال یا پاسخ نظر دهید، کافیست از ابزار نظردهی استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که همیشه می‌توانید پاسخ‌های خود را اصلاح کنید - نیازی نیست یک سؤال را دوبار پاسخ دهید. همچنین رأی دادن را فراموش نکنید - این کار کمک می‌کند بهترین سؤال و جواب‌ها را انتخاب کنیم!

پست‌های مرتبط پاسخ‌ها بازدید فعالیت
1
دی 24
623
1
دی 24
385
1
دی 24
611
1
دی 24
585
1
دی 24
515
ارتباط با ما +
چت آنلاین
متأسفانه اعضای تیم پشتیبانی در دسترس نیستند. لطفاً بعداً مراجعه نمایید.متأسفانه اعضای تیم پشتیبانی در دسترس نیستند. لطفاً بعداً مراجعه نمایید.
متأسفانه اعضای تیم پشتیبانی در دسترس نیستند. لطفاً بعداً مراجعه نمایید.متأسفانه اعضای تیم پشتیبانی در دسترس نیستند. لطفاً بعداً مراجعه نمایید.
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره یا دمو