صرف نظر و مشاهده محتوا

مدیریت ارتباط با مشتریان

مدیریت ارتباط با مشتری، رویکردی فراگیر برای ایجاد، حفظ و توسعه روابط با مشتریان است.

برای اینکه بتوانید با جامعه تعامل داشته باشید، ابتدا لازم است ثبت نام کنید.
این سؤال پرچم‌دار شده است
1 پاسخ
585 بازدید

سلام

از کجا می توانم گزارشات مربوط به سرنخ ها و فرصت ها را در ماژول CRM بدست آورم؟

تصویر پروفایل
صرف نظر
بهترین پاسخ

با سلام

به ماژول CRM> گزارش> سرنخ ها بروید، در آنجا نمای کلی از گزارش تحلیل سرنخ ها را دریافت خواهید کرد:

 همچنین از طریق ماژول CRM> گزارش> فرصت، می توانید گزارش تحلیل فرصت ها را مشاهده نمایید:

 

برای مشاهده سایر سوالات متداول ماژول CRM به لینک زیر مراجعه کنید:

https://www.tashilgostar.com/faq-crm

تصویر پروفایل
صرف نظر

پاسخ شما

سعی کنید یک پاسخ اساسی ارائه کنید. اگر می‌خواهید در مورد سؤال یا پاسخ نظر دهید، کافیست از ابزار نظردهی استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که همیشه می‌توانید پاسخ‌های خود را اصلاح کنید - نیازی نیست یک سؤال را دوبار پاسخ دهید. همچنین رأی دادن را فراموش نکنید - این کار کمک می‌کند بهترین سؤال و جواب‌ها را انتخاب کنیم!

پست‌های مرتبط پاسخ‌ها بازدید فعالیت
1
دی 24
515
1
دی 24
585
2
دی 24
749
1
دی 24
623
1
دی 24
387
ارتباط با ما +
چت آنلاین
متأسفانه اعضای تیم پشتیبانی در دسترس نیستند. لطفاً بعداً مراجعه نمایید.متأسفانه اعضای تیم پشتیبانی در دسترس نیستند. لطفاً بعداً مراجعه نمایید.
متأسفانه اعضای تیم پشتیبانی در دسترس نیستند. لطفاً بعداً مراجعه نمایید.متأسفانه اعضای تیم پشتیبانی در دسترس نیستند. لطفاً بعداً مراجعه نمایید.
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره یا دمو