صرف نظر و مشاهده محتوا

بر بستر نرم افزار سازمان یار (نسخه بومی سازی شده Odoo ERP)، کسب و کار الکترونیکی جامع و یکپارچه متناسب با نیاز شما را ایجاد می کنیم.

برای اینکه بتوانید با جامعه تعامل داشته باشید، ابتدا لازم است ثبت نام کنید.
این سؤال پرچم‌دار شده است
1 پاسخ
594 بازدید

 چگونه کاربران می توانند مسائل و سوالات را از طریق وب سایت به تیم پشتیبانی ارائه دهند؟

تصویر پروفایل
صرف نظر
بهترین پاسخ

ابتدا از طریق ماژول سامانه پشتیبانی> پیکربندی> تیم های پشتیبانی، با کلیک بر روی دکمه "برو به وب سایت"، فرم تیم پشتیبانی را در وب سایت منتشر کنید تا تیکت ها به فرم آنلاین ارسال شوند. با کلیک بر روی دکمه "برو به وب سایت" به فرم تیکت هدایت خواهید شد. مشتریان می توانند با پر کردن فیلدهای مربوطه، تیکت خود را از طریق وب سایت ارسال کنند.




 هنگامی که مشتری فرم را ارسال کرد، تیکت در ماژول سامانه ایجاد خواهد شد:


منابع آموزشی مرتبط با این دسته بندی:
 
تصویر پروفایل
صرف نظر

پاسخ شما

سعی کنید یک پاسخ اساسی ارائه کنید. اگر می‌خواهید در مورد سؤال یا پاسخ نظر دهید، کافیست از ابزار نظردهی استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که همیشه می‌توانید پاسخ‌های خود را اصلاح کنید - نیازی نیست یک سؤال را دوبار پاسخ دهید. همچنین رأی دادن را فراموش نکنید - این کار کمک می‌کند بهترین سؤال و جواب‌ها را انتخاب کنیم!

پست‌های مرتبط پاسخ‌ها بازدید فعالیت
1
دی 24
516
1
دی 24
532
ارتباط با ما +
چت آنلاین
متأسفانه اعضای تیم پشتیبانی در دسترس نیستند. لطفاً بعداً مراجعه نمایید.متأسفانه اعضای تیم پشتیبانی در دسترس نیستند. لطفاً بعداً مراجعه نمایید.
متأسفانه اعضای تیم پشتیبانی در دسترس نیستند. لطفاً بعداً مراجعه نمایید.متأسفانه اعضای تیم پشتیبانی در دسترس نیستند. لطفاً بعداً مراجعه نمایید.
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره یا دمو