صرف نظر و مشاهده محتوا

خوش آمدید!

این تالار گفتگو در خصوص محصولات و خدمات تسهیل گستر و نرم افزار سازمان یار ( قدرت گرفته از Odoo ERP ) ایجاد شده است.

سوال بپرسید و به بحث و گفتگو بپردازید، مطالب و ایده های خود را به اشتراک بگذارید، پروفایل حرفه ای خود را ایجاد کنید، به دغدغه های مطرح شده در کیفی ترین شکل ممکن پاسخ دهید و شبکه ارتباطی خود را گسترش دهید.

برای اینکه بتوانید با جامعه تعامل داشته باشید، ابتدا لازم است ثبت نام کنید.
این سؤال پرچم‌دار شده است
1 پاسخ
206 بازدید

در سوابق بحث و گفتگو بعد از یک تاریخی دیگر پیام‌هایم لود نمی شود و به سوابق خود در تاریخ‌های گذشته دسترسی ندارم.

تصویر پروفایل
صرف نظر
بهترین پاسخ

 علت این خطا به علت منشن شدن کاربر مورد در ماژولی است به عنوان مثال شما در ماژول فروش قسمت گونه‌های محصول منشن شده‌اید و در داخل آن محصول گفتگویی انجام داده‌اید ولی بعدا آن محصول حذف می‌شود به خاطر این که دیگر آن محصول نیست پیام‌های صادر شده از آن برای شما لود نمی‌شود برای پیشگیری از این گونه خطاها لطفا محصولات یا سندهای خود را به حالت بایگانی تغییر دهید تا ریشه ارسالی پیام‌ها برای شما در سیستم موجود باشد و خطایی در دریافت پیام‌ها نداشته باشید.

تصویر پروفایل
صرف نظر

پاسخ شما

سعی کنید یک پاسخ اساسی ارائه کنید. اگر می‌خواهید در مورد سؤال یا پاسخ نظر دهید، کافیست از ابزار نظردهی استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که همیشه می‌توانید پاسخ‌های خود را اصلاح کنید - نیازی نیست یک سؤال را دوبار پاسخ دهید. همچنین رأی دادن را فراموش نکنید - این کار کمک می‌کند بهترین سؤال و جواب‌ها را انتخاب کنیم!

پست‌های مرتبط پاسخ‌ها بازدید فعالیت
1
دی 25
573
1
دی 24
653
1
دی 24
394
1
دی 24
680
2
دی 24
344
ارتباط با ما +
چت آنلاین
متأسفانه اعضای تیم پشتیبانی در دسترس نیستند. لطفاً بعداً مراجعه نمایید.متأسفانه اعضای تیم پشتیبانی در دسترس نیستند. لطفاً بعداً مراجعه نمایید.
متأسفانه اعضای تیم پشتیبانی در دسترس نیستند. لطفاً بعداً مراجعه نمایید.متأسفانه اعضای تیم پشتیبانی در دسترس نیستند. لطفاً بعداً مراجعه نمایید.
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره یا دمو