صرف نظر و مشاهده محتوا

خوش آمدید!

این تالار گفتگو در خصوص محصولات و خدمات تسهیل گستر و نرم افزار سازمان یار ( قدرت گرفته از Odoo ERP ) ایجاد شده است.

سوال بپرسید و به بحث و گفتگو بپردازید، مطالب و ایده های خود را به اشتراک بگذارید، پروفایل حرفه ای خود را ایجاد کنید، به دغدغه های مطرح شده در کیفی ترین شکل ممکن پاسخ دهید و شبکه ارتباطی خود را گسترش دهید.

برای اینکه بتوانید با جامعه تعامل داشته باشید، ابتدا لازم است ثبت نام کنید.
این سؤال پرچم‌دار شده است
1 پاسخ
404 بازدید

با سلام و احترام؛

در بخش ایمیل خروجی مشکلی پیش آمده است. خواهشمند است به دلیل اثر شدید آن در ارتباط با مشتریان، در سریعترین زمان بررسی و اعلام نظر بفرمائید. با تشکر



تصویر پروفایل
صرف نظر
بهترین پاسخ

سلام وقتتون بخیر.

اول اطلاعات میل سرور خروجی (تنظیمات > فنی >‌ سرور ایمیل خروجی) رو برسی کنید و از صحت اون اطمینان حاصل کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید به پست های زیر سر بزنید

۱- تنظیمات سرور ایمیل خروجی و ورودی اودوو 



۲- عدم ارسال ایمیل از اودوو خطای اشتباه بودن نام کاربری یا رمز عبور

تصویر پروفایل
صرف نظر

پاسخ شما

سعی کنید یک پاسخ اساسی ارائه کنید. اگر می‌خواهید در مورد سؤال یا پاسخ نظر دهید، کافیست از ابزار نظردهی استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که همیشه می‌توانید پاسخ‌های خود را اصلاح کنید - نیازی نیست یک سؤال را دوبار پاسخ دهید. همچنین رأی دادن را فراموش نکنید - این کار کمک می‌کند بهترین سؤال و جواب‌ها را انتخاب کنیم!

پست‌های مرتبط پاسخ‌ها بازدید فعالیت
1
دی 24
543
1
دی 24
420
1
دی 24
489
1
دی 24
436
1
دی 24
569
ارتباط با ما +
چت آنلاین
متأسفانه اعضای تیم پشتیبانی در دسترس نیستند. لطفاً بعداً مراجعه نمایید.متأسفانه اعضای تیم پشتیبانی در دسترس نیستند. لطفاً بعداً مراجعه نمایید.
متأسفانه اعضای تیم پشتیبانی در دسترس نیستند. لطفاً بعداً مراجعه نمایید.متأسفانه اعضای تیم پشتیبانی در دسترس نیستند. لطفاً بعداً مراجعه نمایید.
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره یا دمو