صرف نظر و مشاهده محتوا

مدیریت ارتباط با مشتریان

مدیریت ارتباط با مشتری، رویکردی فراگیر برای ایجاد، حفظ و توسعه روابط با مشتریان است.

برای اینکه بتوانید با جامعه تعامل داشته باشید، ابتدا لازم است ثبت نام کنید.
این سؤال پرچم‌دار شده است
1 پاسخ
691 بازدید

سلام

چگونه می توانم فرصت از دست رفته را مجددا بازیابی کنم؟

تصویر پروفایل
صرف نظر
بهترین پاسخ

با سلام

فرصت های از دست رفته را می توانید از طریق گزینه "فیلترها" با کلیک بر روی "باخته" مشاهده کنید:

 در فرم هر یک از فرصت های باخته، یک دکمه با عنوان "بازگردانی" برای بازگرداندن فرصت از دست رفته، ارائه شده است:

 در صورت کلیک بر روی دکمه "بازگردانی" ، فرصت به مرحله ای که در آن باخته شده است، باز می گردد:



منابع آموزشی مرتبط با این دسته بندی:
 
تصویر پروفایل
صرف نظر

پاسخ شما

سعی کنید یک پاسخ اساسی ارائه کنید. اگر می‌خواهید در مورد سؤال یا پاسخ نظر دهید، کافیست از ابزار نظردهی استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که همیشه می‌توانید پاسخ‌های خود را اصلاح کنید - نیازی نیست یک سؤال را دوبار پاسخ دهید. همچنین رأی دادن را فراموش نکنید - این کار کمک می‌کند بهترین سؤال و جواب‌ها را انتخاب کنیم!

ارتباط با ما +
چت آنلاین
متأسفانه اعضای تیم پشتیبانی در دسترس نیستند. لطفاً بعداً مراجعه نمایید.متأسفانه اعضای تیم پشتیبانی در دسترس نیستند. لطفاً بعداً مراجعه نمایید.
متأسفانه اعضای تیم پشتیبانی در دسترس نیستند. لطفاً بعداً مراجعه نمایید.متأسفانه اعضای تیم پشتیبانی در دسترس نیستند. لطفاً بعداً مراجعه نمایید.
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره یا دمو