استقرار ERP تنها آغاز مسیر تحول دیجیتال است. ادامه این مسیر با پشتیبانی تخصصی، بهموقع و کارآمد تضمین میشود. بستههای پشتیبانی تسهیلگستر، متناسب با نیاز کسبوکارهای کوچک تا بزرگ ایرانی طراحی شدهاند تا هر زمان که نیاز به رفع خطا، آموزش، راهنمایی یا مشاوره داشتید، در کنار شما باشیم.
پشتیبانی حرفهای برای بهرهوری پایدار از سازمانیار

تسهیلگستر؛ جایی که پشتیبانی فقط خدمات نیست، یک شریک استراتژیک است
پشتیبانی مبتنی بر تجربه، تخصص و تعهد
متشکل از مشاوران ERP، توسعهدهندگان ارشد و مربیان باتجربه، با آمادگی کامل برای پشتیبانی فنی، آموزش و مشاوره در سریعترین زمان ممکن.
SLA شفاف و زمانبندی تضمینشده
زمان پاسخ اولیه برای هر سطح خدمات (پایه تا VIP) از پیش تعریف شده و کاملاً تضمینشده است تا کسبوکار شما بدون وقفه ادامه یابد.
رفع فوری اشکال و نگهداری مستمر
در صورت بروز مشکل، تیم پشتیبانی با شناسایی سریع و رفع فوری اشکالات فنی و کارکردی، اختلال را به حداقل ممکن رسانده و تداوم جریان کاری شما را تضمین میکند.
منابع آموزشی جامع، غنی و بومیسازیشده و خدمات سلفسرویس
دسترسی دائمی به مستندات فارسی، ویدئوهای آموزشی بومیشده و چتبات هوشمند، مسیر یادگیری و ارتقای مهارتهای تیم شما را تسهیل میکند. بدون وابستگی، بدون توقف.
بهروزرسانی منظم، ارتقا و پشتیبانگیری خودکار
با آپدیتهای روزانه، آپگرید سالانه مطابق با جدیدترین نسخههای Odoo و سازمانیار، همراه با سرویس بکاپگیری خودکار، امنیت و پایداری دادههای شما تضمین میشود.
مدل پشتیبانی ترکیبی اشتراک + نفر–ساعتی
بستههای سالانه شامل اعتبار مشخص نفر–ساعتی (36، 60 یا 120 ساعت) همراه با امکان خرید نفر–ساعت مازاد، انعطاف بالا در مدیریت منابع پشتیبانی را فراهم میکند.
کانالهای متنوع ارتباطی، همیشه در دسترس
پشتیبانی از طریق تیکت، ایمیل، چتبات، جلسه آنلاین، تماس تلفنی و پیامرسانها (واتساپ/تلگرام)، متناسب با سطح پلن شما، راه ارتباطی مطمئن و سریع را تضمین میکند.
ساعات و روزهای خدمترسانی گسترده
ارائه خدمات از شنبه تا چهارشنبه (۸:۳۰ تا ۱۷:۰۰) و پنجشنبهها (۸:۰۰ تا ۱۴:۰۰) و در پلنهای پیشرفته، گسترش ساعات پاسخگویی تا ساعت ۲۰:۰۰ و در پلنهای VIP بصورت 24 ساعت شبانهروز و 7 روز هفته حتی در روزهای جمعه و تعطیل
تنوع در روشهای پرداخت متناسب با شرایط شما
پرداخت نقدی با ۲۰٪ تخفیف ویژه، پرداخت طی ۳ قسط با ۱۵٪ تخفیف، یا پرداخت در ۶ قسط با ۱۰٪ تخفیف، همگی فرصتهایی مناسب برای صرفهجویی در هزینهها هستند. همچنین، امکان پرداخت در ۱۲ قسط بدون تخفیف نیز فراهم شده تا حداکثر انعطاف مالی برای کسبوکار شما ایجاد شود.
جدول مقایسه بستههای پشتیبانی سازمانیار (Odoo ERP)
ویژگیها / بسته
پایه (رایگان)
نقرهای
طلایی
پلاتینیوم
VIP (سفارشی)
قیمت سالانه
0 تومان
60.000.000 تومان
120.000.000 تومان
240.000.000 تومان
توافقی
قابل پرداخت در
-
12 قسط 5 میلیون تومانی
12 قسط 10 میلیون تومانی
12 قسط 20 میلیون تومانی
توافقی
نفر - ساعت پایه (سالیانه)
0
36 ساعت
60 ساعت
120 ساعت
توافقی
رفع باگ فنی و کارکردی
دسترسی به مستندات و منابع آموزشی آنلاین
بهرهمندی از امکانات سلفسرویس وبسایت و پورتال مشتریان
دسترسی به چتبات هوشمند
پشتیبانگیری خودکار (بکاپ روزانه/هفتگی/ماهانه)
آپدیت منظم روزانه
آپگرید هسته و ماژولهای رسمی سازمانیار و Odoo
آپگرید دیگر ماژولها اعم از اختصاصی، اپ استور و توسعه داده شده با استودیو
کسر از نفرساعت
کسر از نفرساعت
کسر از نفرساعت
کسر از نفرساعت
کسر از نفرساعت
بازطراحی وبسایت با نسخه جدید
کسر از نفرساعت
کسر از نفرساعت
کسر از نفرساعت
کسر از نفرساعت
کسر از نفرساعت
SLA – زمان پاسخ اولیه
تا ۳ روز کاری
تا ۲ روز کاری
تا ۱ روز کاری
تا ۶ ساعت کاری
تا ۱ ساعت کاری (۲۴×۷)
شیوه اعلام درخواست سرویس
تیکت، ایمیل
تیکت، ایمیل
+ جلسه آنلاین
+ تلفن
+ واتساپ یا تلگرام
بازهی زمانی ارائه خدمات
شنبه تا چهارشنبه 8:30 الی 17 پنج شنبه 8 تا 14
شنبه تا چهارشنبه 8:30 الی 20 پنج شنبه 8 تا 14
شنبه تا چهارشنبه 8:30 الی 20 پنج شنبه 8 تا 14
شنبه تا چهارشنبه 8:30 الی 20 پنج شنبه 8 تا 14
24 ساعت شبانه روز، 7 روز هفته، حتی جمعه و ایام تعطیل
مدیر حساب اختصاصی
حضور کارشناس در محل
خدمات ساعتی موردی
تسهیلگستر برای پوشش نیازهای فراتر از اعتبار ساعتی بستهها، خدمات ساعتی موردی را با حداقل خرید ۱۰ ساعت با تعرفه هر نفر ساعت 1.500.000 تومان ارائه میکند. این خدمات تنها پس از اتمام نفر–ساعت پایه و منطبق با سطح سرویس بسته انتخابی شما قابل استفاده است.